2pc

Evet arkadaşlar forumda bazı yarım akıllı vanguard bypass pasterlarının +%80 cpu kullanımlı ürünlerine para vermeyin ayrıca piyasada 2PC adı altında +200$ ve üstü fiyatlara satılan public yöntemlere paranızı kaptırmayın diye forumda bir fakındalık kampanyası başlattım.


Bu konumda lol için bir yöntem paylaşmıştım şimdi sıra valorant'da.



1. Yukarıdaki video ile nested virtualization'a sahip bir VM başlatın.
2. Vm'de Valorant adlı oyunu kurun. Fakat restart atmayın. (VGK kapalı halde)
3. Vm'de Netlimitter programı ile vgc'nin internet kullanımını çift yönlü 32 kb/s'e kısıtlayın.
4. Vm'de restart atın.
5. Vm'de valorant oyununda sıraya girin. 5V5 ekranında alt+f4 atın.
5. Main pc'de programını kullanarak vanguard silinik bir şekilde aynı hesaba bağlanın.
6. Main Pc'de Detected herhangi bir ürünle oyununuzu oynayın.

Ekstra: Eğer ben hiçbir şekilde vm detection istemiyorum valorant'ı sadece VM'de oynamak istiyorum ban yiyince eski snapshot'a geri dönmek istiyorum ve hwid banımı kaldırmak istiyorum derseniz QEMU/KVM ile smbios stringlerini değiştirerek oynayabiliyorsunuz. Detaylar için dm atabilirsiniz.

Not: @mahircayan @Begin bu yöntemle cracklediğiniz AnaldanNovi adlı ürününün testini de yapabilirsiniz.

Herkese sevgiler...

Ban yersem main pc yemiyor değilmi? Bypass gibi birşey degilki insolence kullanirsam ban yermiyim direk?
 
knk yan pc den oyunu açiyom ana pc den unistall vgk basıp diasble vanguard diyip start yaptım van 82 diyor hata veriyor giremiyom
 
Evet arkadaşlar forumda bazı yarım akıllı vanguard bypass pasterlarının +%80 cpu kullanımlı ürünlerine para vermeyin ayrıca piyasada 2PC adı altında +200$ ve üstü fiyatlara satılan public yöntemlere paranızı kaptırmayın diye forumda bir fakındalık kampanyası başlattım.


Bu konumda lol için bir yöntem paylaşmıştım şimdi sıra valorant'da.



1. Yukarıdaki video ile nested virtualization'a sahip bir VM başlatın.
2. Vm'de Valorant adlı oyunu kurun. Fakat restart atmayın. (VGK kapalı halde)
3. Vm'de Netlimitter programı ile vgc'nin internet kullanımını çift yönlü 32 kb/s'e kısıtlayın.
4. Vm'de restart atın.
5. Vm'de valorant oyununda sıraya girin. 5V5 ekranında alt+f4 atın.
5. Main pc'de programını kullanarak vanguard silinik bir şekilde aynı hesaba bağlanın.
6. Main Pc'de Detected herhangi bir ürünle oyununuzu oynayın.

Ekstra: Eğer ben hiçbir şekilde vm detection istemiyorum valorant'ı sadece VM'de oynamak istiyorum ban yiyince eski snapshot'a geri dönmek istiyorum ve hwid banımı kaldırmak istiyorum derseniz QEMU/KVM ile smbios stringlerini değiştirerek oynayabiliyorsunuz. Detaylar için dm atabilirsiniz.

Not: @mahircayan @Begin bu yöntemle cracklediğiniz AnaldanNovi adlı ürününün testini de yapabilirsiniz.

Herkese sevgiler...

reis vm ban yiyince nasıl o banı kaldırabiliriz taktik verebilir misin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt