.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nyrezz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Windows 10 tabi ki :) Şuan 11 tam oturmadı kullananlar bir kobay :D
 
winodws 10 windows 11 suanlık o kadar iyi degil biraz daha bekleyip kurabilirisn windows 11
 
Hayır en güzel 10 bence.Eğer ki hile kullanıyorsan kesinlikle 10 çünkü bazı hileler 11 de çalışmıyor.Mesela sevmediğim bir diğer özellik başlat çubuğu küçülmüyor.Vb.alışkın değilim belki o yüzdendir.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt