• Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Contra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
afk kalmışsın ve neden ban yedim diyon sadece bir tuşa basılı tutarsan algılıyo artık
 
afk kalmamak için herşeyi gördümde tornavida ilk defa duydum hahaha helal olsun aga
 
kWsC26.png

neden ban yedim (VAL5)​
kanka bende 50 kr sıkıştırıyordum asfasdasdas
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt