\\

ihtiyacım yok ama forum için güzel etkinlik eline sağlık
 
Hesabım kapandı diye ağlıyordun bot kullanıyorsun galiba normal değil mi kapanması
 
arakdaşlar her kişiye 50 tık göndercez
bwj92qp.png
hw1mxm9.png
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt