.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan puarex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

puarex

Gold Üye
Katılım
4 Şub 2025
Mesajlar
259
Beğeniler
23
Yaş
20
İletişim
.
 
Son düzenleme:


yukarakş linkten kayıt olun hard mod yapın

snip ları web app den yapıyor onun icin web app marketinizin acık olması lazm 2 aydır kullanıyom 1.5 milyon kasdı
ne bu nası yapıyo
 
Günlük kkgleri tamamlıyor satılabilir olanları satıyor onizlemeli paketleri açıyor satıyor diyelim dembele oyunda 40k ama pazarda 38kya buldu 38kya alıyor sattıktan sonra kesilecek yüzde 5 vergiyi de hesaplayıp ona göre bir kar koyuyor ve satıyor bunu sürekli yapıyor
acıklama icin sağolda hocam hesaba sıkıntı gelmezmi ea anlamazmı otomasyon oldugunu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt