- Katılım
- 10 Ağu 2025
- Mesajlar
- 1,024
- Beğeniler
- 254
- İletişim

ben attım istiyorsanız bakabilirsiniz kendimi feda ediyorum:RAR değil, exeyi ekleyin.
vt:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
ben attım istiyorsanız bakabilirsiniz kendimi feda ediyorum:RAR değil, exeyi ekleyin.
yeni bir özellik değil sadece kaynak kodunda menüye eklenmediğini görüp ekleme gereği duydum,hitboxları renderlıyor derken bıraz acıklarmısın yoksa farklımı modellerı falanmı parserlıyor
güncelledim, konunun başına çalışıyor tagı ekleme şansımız var mı?RAR değil, exeyi ekleyin.
2 network ne laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tövbe estağfirullahben attım istiyorsanız bakabilirsiniz kendimi feda ediyorum:
vt:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
antigravity bana kod yaz herşeyi çeksin bunu hileye göm mü dedinfemboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu
link:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
kod stealer aq neye es
foruma 1 ay önce katılıp 10 mesaj atmış adamsın konuşma hakkın olduğunu düşünmüyorumantigravity bana kod yaz herşeyi çeksin bunu hileye göm mü dedin
sagol jarkediş geldi bilgilerçalışmadı