//

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan WASDW
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Link =



nasıl çalışır sorusuda x sitesine yapmış olduğum cfg baktım ve asıl olay discord la işlediğini fark ettim yani x sitesine giriş isteği atarken ilk önce discord dan kulanıcı adı ve şifrenizi siz bilmesiniz de doğruluyor giriş isteğinde bulunuyor


NOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL SİZLERSİN
Mail ip dogrulama ?
 
#login_post REQUEST POST " "
CONTENT "{\"login\":\"<USER>\",\"password\":\"<PASS>\",\"undelete\":false,\"gift_code_sku_id\":null}"
CONTENTTYPE "application/json"
HEADER "User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.149 Safari/537.36"
HEADER "Pragma: no-cache"
HEADER "Accept: */*"

KEYCHECK
KEYCHAIN Failure OR
KEY "Giri\\u015f veya \\u015fifre ge\\u00e7ersiz"
KEY "{\"captcha_key\":[\"captcha-required\"],\"captcha_sitekey\":\""
KEYCHAIN Success OR
KEY "\"token\":\""

DÖĞFÜGĞSDLGFLĞÜG9LDFSLPĞÜÜLĞSFSFĞÜGSÜĞGSÜĞLGSDĞÜASLĞÜFĞADAD AĞLIYORUM AMK YA BİDE PAYLAŞMIŞ BUNU
 
#login_post REQUEST POST " "
CONTENT "{\"login\":\"<USER>\",\"password\":\"<PASS>\",\"undelete\":false,\"gift_code_sku_id\":null}"
CONTENTTYPE "application/json"
HEADER "User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.149 Safari/537.36"
HEADER "Pragma: no-cache"
HEADER "Accept: */*"

KEYCHECK
KEYCHAIN Failure OR
KEY "Giri\\u015f veya \\u015fifre ge\\u00e7ersiz"
KEY "{\"captcha_key\":[\"captcha-required\"],\"captcha_sitekey\":\""
KEYCHAIN Success OR
KEY "\"token\":\""

DÖĞFÜGĞSDLGFLĞÜG9LDFSLPĞÜÜLĞSFSFĞÜGSÜĞGSÜĞLGSDĞÜASLĞÜFĞADAD AĞLIYORUM AMK YA BİDE PAYLAŞMIŞ BUNU
ne var tam olarak bana bi söğle loliye bakar gülen mal ilk defa görüyorumda o yüzden yanlış anlama çalışmasa bişey demicem çalışıyo flame atma
 
ne var tam olrak bana bi söğle loliye bakar gülen mal ilk defa görüyorumda oyüzden yanlış anlama çalışmasa bişey demicem çalışıyo flame atma
NOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL KULANAN SİZLERSİNİZ

şunu okuyup nasıl bir gerizekalı oldugunu anladım configi açmaya tenezzül etmedim ve notepadden baktım
 
NOT = BU BİR DİSCORD AÇIĞIDIR SORUMLUSU BEN DEĞİL KULANAN SİZLERSİNİZ

şunu okuyup nasıl bir gerizekalı oldugunu anladım configi açmaya tenezzül etmedim ve notepadden baktım
anlaşılıyo zaten bilgin sıfır taamm uza şimdi bişey bulamadı cfg de şimdide NOT kısmına fln fsfsfsfsfsfsfs sizin gibiler niye varki anlamadım neyse boş vakit kaybı olarak gördüğüm mal insansın
 
anlaşılıyo zaten bilgin sıfır taamm uza şimdi bişey bulamadı cfg de şimdi NOT kısmına fln fsfsfsfsfsfsfs sizin gibiler niye varki anlamadım neyse boş vakit kaybı olarak gördüğüm mal insansın
kardeşim daha dün başlamışsın yüksek ihtimal config yapmaya login apisine req atıp keycheck koyan bir dümbüksün attığın randoma bak bide api bulmak zor falan demişsin sanki bulduğun api priv bide proxyless yazmışsın ondada gerizekalısın he + bunların hepsini geç mail onay olmadan nasıl gireceksin hesaba yazık sana amk KFPĞSDOKPĞFAOKPĞDSĞOFDLSFALĞASFLĞSAFĞDLDASFĞLAFDSFLDSFDSFDSAĞÜDFSĞAĞLAÜ git kendini geliştir oğlum benim.

aferin böyle mal gibi kalınca haha atacaksın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt