0

Bunların cs2 de externalini aldım rezaletti, bunlardan iyi bir ürün çıkacağını sanmam hocam. @Amegov2 senin yüzünden kaç tl para domalmıştım bu hileye lan.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt