- Katılım
- 8 Şub 2025
- Mesajlar
- 2,925
- Beğeniler
- 1,040
- İletişim

hocam cfg lazım sizde varsa verirmisiniz forumlardakiler cooldawn attırıyo be
Hepsi parayla aldığım cfg ler reis maalesef.
hocam cfg lazım sizde varsa verirmisiniz forumlardakiler cooldawn attırıyo be
canın saolsun sıkıntı değil.Hepsi parayla aldığım cfg ler reis maalesef.
cfg arıyorsan yönlendirebilirim arkadaşa üssteki memesense alttaki midnight config yanında methodda veriyor vaclive yakalanmıyorcanın saolsun sıkıntı değil.
dc varmı hocam
Xone vardı bir aralar yaşıyorsa eğer alınır. Hiç ban yemedim onla 6 ay boyuncaSelamlar düşük fovda oynicam autowall kullanmıcam sadece autoshoot kullancam bu özelliklerle vac live a takılmayacak bir hile önerisi olan varmı?
sadece sizinProfilimde var, iletişim kısmında.
sadece sizinprofilinize giremiyorum hocam![]()
gönderdimschwzzy0912
memesenseı bekle suanda dt ama zamanında asırı rage ban yemedım f/p en iyisiSelamlar düşük fovda oynicam autowall kullanmıcam sadece autoshoot kullancam bu özelliklerle vac live a takılmayacak bir hile önerisi olan varmı?
gönderdim