src varmıwentra kırek kullan bence
wentrada obf varwentra kırek kullan bence
guili sago forumda varmı ki kralwentrada obf var
bence myau veya sago guili kullan
bilmiyom :guili sago forumda varmı ki kral
konu linki atabilirmisinwentrada obf var
bence myau veya sago guili kullan
hala çalışıyormu bu
+ link gitmiş
gencler src basarı ile fix yemiştir benimde istediğim buydu aklı olan düzeltir ama sizlerde o zeka yok yani cokta umrumda artık bizim sayemizde para kazananlar bu saatten sonra kazanamicak xD iyi forumlar
yo çalışıyor fixli değil veya direkt makritin çıkardığı artic src kullanhala çalışıyormu bu
+ link gitmiş
gencler src basarı ile fix yemiştir benimde istediğim buydu aklı olan düzeltir ama sizlerde o zeka yok yani cokta umrumda artık bizim sayemizde para kazananlar bu saatten sonra kazanamicak xD iyi forumlar