2 4 k arası bildiğiniz oyuncu monitörü varmı
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
tesekur ederim kanka yarın siparis edicem sağ olkanki aslında benim kullandıgım monitör bu gayet memnunum bi bakabilirsiniz.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bu fiyata baya iyi bence bu hayırlı olsun kankam.tesekur ederim kanka yarın siparis edicem sağ ol
dur la edeyim deme 500 daha ekle sunu altesekur ederim kanka yarın siparis edicem sağ ol
0 Lenovo legion r25-30i monitör var ilgilenirsen uygundan veririm.2 4 k arası bildiğiniz oyuncu monitörü varmı
r25 mi? kac basiyor0 Lenovo legion r25-30i monitör var ilgilenirsen uygundan veririm.