Çözüldü Logitech g29

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan flusyt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

flusyt

Efsane Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
3,777
Beğeniler
476
Arkadaşlar bu aralar direksiyona heveslendim zevkli gibi duruyor logitech g29 düşünüyorum kullananlar varsa yorumlayabilirmi eğlencelimi sıkıyomu bi süre sonra vss
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Arkadaşlar bu aralar direksiyona heveslendim zevkli gibi duruyor logitech g29 düşünüyorum kullananlar varsa yorumlayabilirmi eğlencelimi sıkıyomu bi süre sonra vss
Sesi çok fazla geliyor dönerken ve kendisi sıfır noktasına alırken, onun haricinde anlık heves ile bende aldım çok kablosu var eğer 7/24 araba oyunları oynamıyorsan alma tak çıkart tak çıkart zaten ayrı sıkıyor ki zaten heves ile aldıktan sonra yine sıkıyor.
 
Sesi çok fazla geliyor dönerken ve kendisi sıfır noktasına alırken, onun haricinde anlık heves ile bende aldım çok kablosu var eğer 7/24 araba oyunları oynamıyorsan alma tak çıkart tak çıkart zaten ayrı sıkıyor ki zaten heves ile aldıktan sonra yine sıkıyor.
şuan anlık heves aynen 7/24 araba oyunu oyamıyom arada forza assetto giriyom direksiyonla daha çok sarcağını düşünüyodum
 
ben senden daha fazla hevesliydim aldım tak çıkar işi beni çileden çıkarttı. sıkıyor zaten
ama beni saran şey g29 ile VR oyunlarına girmekti.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt