MrSayko
Gold Üye
- Katılım
- 18 Mar 2021
- Mesajlar
- 258
- Beğeniler
- 37
Beyler herkeze iyi forumlar ben afuwin kullanırken başlıktaki hatayı alıyorum bios sürümüm en son çıkan yani güncel
anakartım eski model olduğu için hata alıyorum yani diceğim şu afuwinin yaptğı rom dosyasını dumplamak bunu yapan başka bir varmı
varsa isimini yazarsanız sevinirim şimdiden hepinize teşekkürler.
anakartım eski model olduğu için hata alıyorum yani diceğim şu afuwinin yaptğı rom dosyasını dumplamak bunu yapan başka bir varmı
varsa isimini yazarsanız sevinirim şimdiden hepinize teşekkürler.