xDawooD Master Üye Katılım 6 Şub 2022 Mesajlar 1,525 Beğeniler 382 Yaş 29 16 Nis 2024 #1 harbi2 de çalışan bir bot var mı sw de attack speed açanlar bile var
MjolnirMjolnir Güvenilir Üye CO-Moderatör Katılım 19 Şub 2024 Mesajlar 5,567 Beğeniler 4,781 İletişim 16 Nis 2024 #2 xDawooD' Alıntı: harbi2 de çalışan bir bot var mı sw de attack speed açanlar bile var Genişletmek için tıkla ... yapan varsada güzel bir mebla ister büyük ihtimalle bot sunucularına gidip priv yapmalarını isteyebilirsin Oyla 0 Downvote
xDawooD' Alıntı: harbi2 de çalışan bir bot var mı sw de attack speed açanlar bile var Genişletmek için tıkla ... yapan varsada güzel bir mebla ister büyük ihtimalle bot sunucularına gidip priv yapmalarını isteyebilirsin
U UskyW Gold Üye Katılım 31 Mar 2020 Mesajlar 315 Beğeniler 53 16 Nis 2024 #3 Sanırım yakında bytex metin2 bot çıkıcak onlarla bi iletişime geç istersen Oyla 0 Downvote
K khrushchyova Gold Üye Katılım 27 Mar 2020 Mesajlar 374 Beğeniler 90 16 Nis 2024 #4 Koruması ne? Svside var mı? Oyla 0 Downvote
H Hsv Diamond Üye Katılım 22 Ocak 2020 Mesajlar 618 Beğeniler 144 16 Nis 2024 #5 khrushchyova' Alıntı: Koruması ne? Svside var mı? Genişletmek için tıkla ... rascal ac koruması saldırı hızı açıldığına göre svside yoktur Oyla 0 Downvote
khrushchyova' Alıntı: Koruması ne? Svside var mı? Genişletmek için tıkla ... rascal ac koruması saldırı hızı açıldığına göre svside yoktur
K khrushchyova Gold Üye Katılım 27 Mar 2020 Mesajlar 374 Beğeniler 90 16 Nis 2024 #6 Hsv' Alıntı: rascal ac koruması saldırı hızı açıldığına göre svside yoktur Genişletmek için tıkla ... Rascalda suspend sonrası işlemlerin hepsini yapabilirsin. Ama pc yasaklaması getiriyorlar function çektiğinde algılıyor Forumları da takip eden yöneticileri olduğu için kimse paylaşmıyor fix yemesin diye Oyla 0 Downvote
Hsv' Alıntı: rascal ac koruması saldırı hızı açıldığına göre svside yoktur Genişletmek için tıkla ... Rascalda suspend sonrası işlemlerin hepsini yapabilirsin. Ama pc yasaklaması getiriyorlar function çektiğinde algılıyor Forumları da takip eden yöneticileri olduğu için kimse paylaşmıyor fix yemesin diye