kara leke gibi kalıyor ozaman ömür boyu peki yeni steam hesabı açıp cs 2 seçkin hesap almazsak nasıl oluyorHayır oynayamazsın.
birşey olmuyor düz rekabetçi atıyorsunkara leke gibi kalıyor ozaman ömür boyu peki yeni steam hesabı açıp cs 2 seçkin hesap almazsak nasıl oluyor
seçkın almaya gerek yok yanıbirşey olmuyor düz rekabetçi atıyorsun
rank kasamazsınseçkın almaya gerek yok yanı
non-prime şekilde oynamaya devam edebilirsin. Bir sorun çıkmaz o zaman.kara leke gibi kalıyor ozaman ömür boyu peki yeni steam hesabı açıp cs 2 seçkin hesap almazsak nasıl oluyor
anladım kral saolasınrank kasamazsın
teşşekürlernon-prime şekilde oynamaya devam edebilirsin. Bir sorun çıkmaz o zaman.
eyw bro saolasınbanın steam hesabında kalıyo kanka yeni steam hesabı açıp oynayabilirsin