rampage falan önermem. hepsi 1-2 yıl kullanımdan sonra sıkıntı çıkarıyor. Önerim sana steelseries'in mouselarına bakman.
üstüne biraz daha ekle rival 3 al.Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirşundan alsam pişman olumuyum
600 tl bütçem var elim normal büyüklükte ama küçük mause sevmem arkadaşım şunu önerdi rampage smx-21 biraz görünüşe önem veririm onun dşında pek bilgim yok uzun ömürlü kuıllanmalık mause önerisi istiyorum
üstüne çok az daha eklersen eğer g203 alabilirsin 2 yıldır kullanıyorum600 tl bütçem var elim normal büyüklükte ama küçük mause sevmem arkadaşım şunu önerdi rampage smx-21 biraz görünüşe önem veririm onun dşında pek bilgim yok uzun ömürlü kuıllanmalık mause önerisi istiyorum