HyperX klavyelere bir bak hoşuna gitmezse Asus veya Razer bak3k civarı param var klavye bakıyorum önerisi olan varmı?
ne tarz arıoyrsun dostum mekanik vs3k civarı param var klavye bakıyorum önerisi olan varmı?
mekanik olsa daha guzelne tarz arıoyrsun dostum mekanik vs
Tam boyut ve TRQ klavye arıyorsanız GMMK2 96% kullanıyorum tavsiye ederim NKRO olduğundan ghosting yok ama güzel bir barebones kit alıp kendi istediğiniz switchleri ve keycapleri de takabilirsiniz. Boyut olarak ne düşünüyorsunuz, 60, TKL vs. ?mekanik olsa daha guzel
hocam mekanik olsa guzel olr bırde kablosuz arıyorum
gamepower saber rgb önerebilirim bazıları kötü falan diyecek onlarda kendilerine göre haklıdır 3 adet elimde var 700 tl iken aldım 2 si daha temiz kutuyu bile açmadım güncel fiyatı 1.5 k bir sorunda yaşamadım şuana kadar ne takılmadır falan switch seslerini sevmiyorsan redswitch almekanik olsa daha guzel
elinizde link varmı hocam pek anlamamda bengamepower saber rgb önerebilirim bazıları kötü falan diyecek onlarda kendilerine göre haklıdır 3 adet elimde var 700 tl iken aldım 2 si daha temiz kutuyu bile açmadım güncel fiyatı 1.5 k bir sorunda yaşamadım şuana kadar ne takılmadır falan switch seslerini sevmiyorsan redswitch al
klavyeden hiç anlamam hocam ama kablosuz mekanik sesi güzel rahatsız etmeyecek seviyede olsa yeterliTam boyut ve TRQ klavye arıyorsanız GMMK2 96% kullanıyorum tavsiye ederim NKRO olduğundan ghosting yok ama güzel bir barebones kit alıp kendi istediğiniz switchleri ve keycapleri de takabilirsiniz. Boyut olarak ne düşünüyorsunuz, 60, TKL vs. ?
gamepower kalitesiz diyolar hocamgamepower saber rgb önerebilirim bazıları kötü falan diyecek onlarda kendilerine göre haklıdır 3 adet elimde var 700 tl iken aldım 2 si daha temiz kutuyu bile açmadım güncel fiyatı 1.5 k bir sorunda yaşamadım şuana kadar ne takılmadır falan switch seslerini sevmiyorsan redswitch al
red switch mi blue switch mi ? veya box swtich mi ?mekanik olsa daha guzel
Kalitesiz değil f/p marka ama şuan için klavyesi alınmaz fareside alınmaz eskiden olsa f/p olma sebebiyle kulaklığı alınırdı ama artık oda alınmaz dolayısıyla...gamepower kalitesiz diyolar hocam
red switch mi blue switch mi ? veya box swtich mi ?