birader kullandığımı belirttim yorum kasmak icin yorum yapmadostum 1 yıldır legendsense kullanıyorum korelilerin sciripti paranız varsa eğer öneririm gerçekten bambaşka bir şey
V9 cogu sampiyonu desteklemiyor ve daha yeni cıkmıs bir script kullananların yorumlarına baktığım zaman hiç stabil çalısmadığını soyleyebilirimV9 diye bir script var hocam daha yeni çıktı sanırım bilmiyorum bende yeni gördüm istersen bir bakabilirsin ve ya toir+ da kullanabilirsin ben kullanmıştım güzel ve stabil.
1.5 2k aylikBütçen nedir ls alma zaten overrated bir script gerek yok ona rtx te alma Crâck o zaten