LoL Script Oneri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cantahan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cantahan

Gold Üye
Katılım
19 Ağu 2022
Mesajlar
346
Beğeniler
106
Arkadaslar bugune kadar RTX ve LegendSense deneyimledim rtx fp acisindan iyi LegendSense ise biraz tuzlu bunlar disinda onerebileceginiz guzel kaliteli bir script varmidir?
 
V9 diye bir script var hocam daha yeni çıktı sanırım bilmiyorum bende yeni gördüm istersen bir bakabilirsin ve ya toir+ da kullanabilirsin ben kullanmıştım güzel ve stabil.
 
V9 diye bir script var hocam daha yeni çıktı sanırım bilmiyorum bende yeni gördüm istersen bir bakabilirsin ve ya toir+ da kullanabilirsin ben kullanmıştım güzel ve stabil.
V9 cogu sampiyonu desteklemiyor ve daha yeni cıkmıs bir script kullananların yorumlarına baktığım zaman hiç stabil çalısmadığını soyleyebilirim
 
Bütçen nedir ls alma zaten overrated bir script gerek yok ona rtx te alma Crâck o zaten
 
bgx veya toir al. Bunlar en çok karşıma çıkanlar
 
Onu alma bunu alma diyorsunuz da öneride bulunsaniz keşke
 
şuan hanbot'un telegram kanalında bypassı mevcut, onu kullanabilirsin. adc mainliyorsan wadbot kesinlikle öneririm. ban riski yok nerdeyse
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt