Çözüldü Microsoft .Net Framwork hata

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan flusyt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

flusyt

Efsane Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
3,777
Beğeniler
476
loader çalıştırınca şöyle bir hata alıyorum loaderla alakası yok sorunun hilenin 4k useri var sadece bende oluyomuş zeten haytımda ilk defa böyle bi hata alıyorum

bunuda kurdum


bunuda
ama böyle bi hata alıyorum 5 buçuk saatir hatayı çözmeye çalışıyorum olmuyor bilen varsa yazarsa çok sevinirim
image.png


başlığa yanlış yazmışım framwork yazmışım 5 saatir araştırmaktan beynim framework oldu kusura bakmayın
 
Ayrıntıları göstermen gerekiyor özel durum yüzlerce sebepten dolayı olabilir.
 
Windows özelliklerini aç veya kapat kısmından .Net Framework 3.5 i işaretle işaretliyse ve çalışmıyorsa başlatma seçeneklerinden sorun gider yapabilirsin veya win 8 ile başlatabilirsin.
 
Bu hata WebClient ile veri indirirken ortaya çıkıyor. İnternet bağlantında problemin olmadığına göre loaderin kurduğu bağlantıyı bilgisayarın desteklemiyor gibi görünüyor. Veya harici bir program bu bağlantıyı engelliyor.
Örneğin CheatGlobal loaderinin keyauth'u engellediğini duymuştum. Eğer bu loader da keyauth gibi bir sistem kullanıyorsa sorun bundan kaynaklanıyor olabilir.
 
Bu hata WebClient ile veri indirirken ortaya çıkıyor. İnternet bağlantısı problemin olmadığına göre loaderin kurduğu bağlantıyı bilgisayarın desteklemiyor gibi görünüyor.
Örneğin CheatGlobal loaderinin keyauth'u engellediğini duymuştum. Eğer bu loader da keyauth gibi bir sistem kullanıyorsa sorun bundan kaynaklanıyor olabilir.
kanka ben keyauth falan bilmiyorum ne olduğunu benim anlıcağım dilden yani loaderla alakalı bi sorun mu loaderla alakalı ise ticketda adamlara ne yazmam lazım ki anlasınlar
 
kanka ben keyauth falan bilmiyorum ne olduğunu benim anlıcağım dilden yani loaderla alakalı bi sorun mu loaderla alakalı ise ticketda adamlara ne yazmam lazım ki anlasınlar
Tickette bu özel durum hatasının aynısını at. 4k kullanıcıları varsa eminim bu sorunu tek yaşayan sen değilsindir.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt