türkçen varsa oku işte türkçen varsa benim sorunum değilne diyon kanka
ekran karti neamazondan cc ile ürün geçtiğinde ürün kargoya verildikten sonra ürün eline ulaşıyormu 2 tane sipariş verdim 1 tanesi kargoya verildi diğeri verilmedi 2side gelirmi yoksa 1i mi gelir (amk kendi kartımla dedim yalan söylemeyede gelmiyo)
1 tanesi ekran kartı 1 tanesi ram
kargoya verilen ekran kartı
ram onaylandı ama kargoya verildi mesajı gelmedi
4gb olması lazım tam modelini bakamıyorum hesap kapalıekran karti ne
civcivne anlatıyon la sen cc ne
tamamtürkçen varsa oku işte türkçen varsa benim sorunum değil
kardeş bura cc forumu değil git cc forumuna sor kirletme güzelim forumu okey???civciv
bilen varsa diye sordum canokardeş bura cc forumu değil git cc forumuna sor kirletme güzelim forumu okey???