Merhaba ben 3 gün önce oyunda değilken ve hile açmamışken ban yedim biraz araştırınca sanıyorum ki ırkçılıktan ban yedim. sitelerin de hileden ban yediğin zaman EACBanned yazar diyordu ama bende GameBanned yazıyordu o yüzden ben bu oyundan HWID ban yemiş miyimdir?