Crâck Me

image.png
Üç`üde X olduğuna göre Demek ki sunucudan bir veri çekiyor unpack edilse bile boş diye yorumladım konu sahibinin elinde key var ise denemek isterim.
 
Dostum .net vmp devirt edebilecek bu forumda max 1 kişi zor çıkar onu diyim sana hadi diyelim etti boş bir loader sunucudan ney çektiği önemli yani keysiz zor. Tabi full kodu görmüyoruz şuanda.
Unpacked/Devirtualized (Main olarak .NET Reverser değilim) Native > .NET
o73j38a.png

/
(Unpacked dosyanın çalışabilmesi için orijinal dosyayı da çalıştırmanız gerekir çünkü VMP ile Regedit' de "HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\user\local\manager\team\view\github" Watermark kaydediyor ve program bunu kontrol ediyor. Yada patchleyin.)
VMP native haricinde pekte iyi sayılmaz ama ne yaparsan yap .NET sağolsun src kaptırıyorsun..
ServerSide mı bilmiyorum analiz etmedim.
 
Son düzenleme:
Unpacked/Devirtualized (Main olarak .NET Reverser değilim) Native > .NET
o73j38a.png

/
(Unpacked dosyanın çalışabilmesi için orijinal dosyayı da çalıştırmanız gerekir çünkü VMP ile Regedit' de "HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\user\local\manager\team\view\github" Watermark kaydediyor ve program bunu kontrol ediyor. Yada patchleyin.)
VMP native haricinde pekte iyi sayılmaz ama ne yaparsan yap .NET sağolsun src kaptırıyorsun..
ServerSide mı bilmiyorum analiz etmedim.
Kaç para verdin devirt ettirmeye?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt