Ne yapıcaksın milletin discord hesabını Lamer mısın_?beyler discord token ile giriş yapmaya çalışıyorum ama galiba fix yedi f12 li yöntem olmuyor yardımcı olacak varmıdır??
beyler discord token ile giriş yapmaya çalışıyorum ama galiba fix yedi f12 li yöntem olmuyor yardımcı olacak varmıdır??
hacı olmuyor denedimde olmuyorLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
login page e gir orda uzantıyı etkinleştir
yo kendi hesabıma ulaşamıyorum o yüzdenNe yapıcaksın milletin discord hesabını Lamer mısın_?
he tamamdır canım < 3hacı olmuyor denedimde olmuyor
yo kendi hesabıma ulaşamıyorum o yüzden
dostum şifreyi değiştirmişler o zaman bir de kendi hesabına girmek için neden token gereği duyuyorsunki ?hacı olmuyor denedimde olmuyor
yo kendi hesabıma ulaşamıyorum o yüzden
kanka doğru token kendi hesabımda denedim olmadıdostum şifreyi değiştirmişler o zaman bir de kendi hesabına girmek için neden token gereği duyuyorsunki ?
he tamamdır canım < 3he tamamdır canım < 3
al iste amkhe tamamdır canım < 3