bu yeni yorum kasma taktiğimi? bulmuşum ya işte linki vermişim nasu bulamam aq6000 tl ye zor bulursun toplamanı öneririm 6 gb ramli fln toplarsın ucuza diye düşünüyorum
Fazla takma onu sadece yorum kasıyor yakında ban yer böyle devam ederse.bu yeni yorum kasma taktiğimi? bulmuşum ya işte linki vermişim nasu bulamam aq
valorant,csgo oynatsın yete bide gta 5 de en düşük ayarlarda 60 fps sabit olursa yeterde artar. Ben maks. bu kasayı bulabildim başka bulan varsa atabilir.çok fazla bir fps alamazsın ama işini görür pazarlıkla 5500TL ye indir
csgo oynatır işlemci i7 diyor ama kaçıncı nesil olduğu yazmıyor onu bi sor bence. Gta V kenar yumuşatmalar kapalıyken ve grafikler düşükteyken taşıyacağını düşünüyorum. Evet istediğin oyunları oynayabilirsin. İnşallah i7 nin iyi bir nesilidir.valorant,csgo oynatsın yete bide gta 5 de en düşük ayarlarda 60 fps sabit olursa yeterde artar. Ben maks. bu kasayı bulabildim başka bulan varsa atabilir.
kanka peki kaçıncı nesil altı alınmaz? ve kaçıncı nesil iyidir?csgo oynatır işlemci i7 diyor ama kaçıncı nesil olduğu yazmıyor onu bi sor bence. Gta V kenar yumuşatmalar kapalıyken ve grafikler düşükteyken taşıyacağını düşünüyorum. Evet istediğin oyunları oynayabilirsin. İnşallah i7 nin iyi bir nesilidir.
en kötü bi i7 5. nesil, Ama onun altı pek alınmaz. Sen sor kaçıncı nesil sonra düşünürüz.kanka peki kaçıncı nesil altı alınmaz? ve kaçıncı nesil iyidir?