aynı sorun bendede var sıkıntısız kullandıgım seyi bende kullanamıyorum sana ne zaman oldu bilmiyorumda benim 1.5 haftaya yakın olduLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Dediğinizi yaptım hala aynı sorunu almaktayımŞuanda bir sorun gözükmüyor. C:\FoyBot silip tekrar dener misiniz?
yapabildin mi?Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Sorun bende çözebilmis degilim Loaderın yeni sürümünde düzeltilebilir en iyisi beklemek.Bende de aynı sorun var nasıl düzeltebiliceğim hakkında bilgi verir misiniz
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir