.dkanka csgo kendi kasaları %80 boktan bise çıkıyor açma derim 600 liram çöp oldu değmez illa para katlicaksan rulet oyna ama bence hiç bir şey yapma git 1.5 iskender ye 200 liraya.
işte tüm bakiyemide bi kasaya vermek istemiyorum eğer bişey çıkmazsa ggcsgo.net den oyna kanka keydropdan daha fazla katlatıyor . 20 dolar yükle 20 lik kasa aç katlarsın
tüm bakiyeni yatırcan kanka şuan en iysii keydrop ve tek tek açmak acayip aptallık örnek veriyorum ben 100 dolar falan battım eğer o paraya knife açsam en kötü ennn kötü ihtimal 60 dolarlık skin çıkıyodu satıp yine bişeyle yapardım ama tek tek açtıgım için 0 dolarım var biiktirip güzel bi kasa acıcan 400 tl 20 dolar zatenişte tüm bakiyemide bi kasaya vermek istemiyorum eğer bişey çıkmazsa gg
csde acmani pek önermem parana yazık 400 tl kolay kazanılmıyorMerhaba arkadaşlar csde kasa açıcam fakat keydroptanmı açsam csdenmi açsam bilemedim bütçe 400 tl hangisinden katlama oranım daha yüksek olur