Valorant Aimbot

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xNuiance
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xNuiance

Gold Üye
Katılım
20 Tem 2021
Mesajlar
297
Beğeniler
62
Yaş
26
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi valorant aimbot hilesi arıyorum bütçe 1kya kadar bakılabilir , fakat sizlere bir sorum var arduniolu hile mi alayım yoksa direkt yazılım hilesi mi.

Bir diğer sorum ise önerebileceğiniz güvenilir hileler hangisidir. şimdiden çok teşekkür ediyorum hepinize iyi forumlar
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
:)
 
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi valorant aimbot hilesi arıyorum bütçe 1kya kadar bakılabilir , fakat sizlere bir sorum var arduniolu hile mi alayım yoksa direkt yazılım hilesi mi.

Bir diğer sorum ise önerebileceğiniz güvenilir hileler hangisidir. şimdiden çok teşekkür ediyorum hepinize iyi forumlar
Arduniolu alabilirsin önerebileceğim pekz den alabilirsin, moonware ve awayı falan önerirler uzak dur.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Arduniolu alabilirsin önerebileceğim pekz den alabilirsin, moonware ve awayı falan önerirler uzak dur.
önerini yapacaksan nedenini söyleyeceksin malfaruk daha yazılımı kullanmamışsın neye göre yorum yapıyorsun :D

edit: senin kim olduğunu hatırladım şimdi grupta sövüyodun avel avel yazılımın nasıl olduğunu dahi bilmiyorsun :D komik çocuk
 
önerini yapacaksan nedenini söyleyeceksin malfaruk daha yazılımı kullanmamışsın neye göre yorum yapıyorsun :D

edit: senin kim olduğunu hatırladım şimdi grupta sövüyodun avel avel yazılımın nasıl olduğunu dahi bilmiyorsun :D komik çocuk
Senin dc ne bile gelmedim grupta sövüyodun avel avel falan demissin iyi sallamıssın, senin yazılımını da kullanmadığım doğrudur, samimi bir arkadaşım kullandı 2. gün ban yedi. Ayrıca senin keke her hafta banware geldiğini bilmeyen yok sanırım. Her konunun altına dt olan hileni satın alsınlar diye kendini önermeyi bırak, utanmaya çalış birazcık.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Senin dc ne bile gelmedim grupta sövüyodun avel avel falan demissin iyi sallamıssın, senin yazılımını da kullanmadığım doğrudur, samimi bir arkadaşım kullandı 2. gün ban yedi. Ayrıca senin keke her hafta banware geldiğini bilmeyen yok sanırım. Her konunun altına dt olan hileni satın alsınlar diye kendini önermeyi bırak, utanmaya çalış birazcık.
Ne grubu olum neyden bahsediyorsun arkadaşın dedi bana grup açayım konuşun grubu açar açmaz sövmeye başlamadın mı ağzımı bile açmadım la ne küfürü, ayrıca benim hileme her hafta banwave geliyorsa niye herkes hala kullanıyor sen ne haddinle iftira atabiliyorsun la bana grupta ben konuşmamama rağmen sövüyordun. Moonwareyi öneriyorum çünkü insanlara en iyisini sunuyorum, en iyisini istemiyorlarsa yapacağım bir şey yok.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt