Koruması ne ?acaba bu server de çalışır durumda olan 7x hilesi var mıdır yardımcı olursanız sevinirim.
Koruması ne ?
hocam ikisi de yok vallaHocam client sende yüklü ise klasör içinde urielac veya svside diey bir dosya var mı bakar mısın
teşekkürler pek anlamıyorum bu korumalardan :/iris panel koruması
yapılır mı pekiZaten kolay hile yapılıcak gıbıde durmuyor Patcher bypass lazım patcher acılmıyor yonetıcı den baska
Denemek Lazım yapılır mı bilemeyizyapılır mı peki