Valorant

oguz12120

Gold Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
303
Beğeniler
31
Yaş
28
İletişim
valorant oyunumda sacma sapan sekılde orjınal hesabım ban yedi fakat ban yedigim günden beri ilk zamanlar hıc yenı hesap açamıyordum sımdı hesap açtıgımda oyuna gırıyor 1 maç giriyorum maçın ortasında yine uzaklaştırma yiyorum bu sorun tam olarak donanım banımı ?
 
evet donanım banı delay hwid ban
ılk baslarda yenı hesap açar acmazdfırekt banlıyordu sımdı mac adresı falan degıstırdım bıos degiştirdim ayarını 1 cı oyunun yarısında uzaklaştırıyor illaha ya 4 ay bekleyecegım yada spoofer mı yapmalıyım
 
ılk baslarda yenı hesap açar acmazdfırekt banlıyordu sımdı mac adresı falan degıstırdım bıos degiştirdim ayarını 1 cı oyunun yarısında uzaklaştırıyor illaha ya 4 ay bekleyecegım yada spoofer mı yapmalıyım
hayır gerek yok beklemenize. gidin xqmo spooferi kullanın.
 
ılk baslarda yenı hesap açar acmazdfırekt banlıyordu sımdı mac adresı falan degıstırdım bıos degiştirdim ayarını 1 cı oyunun yarısında uzaklaştırıyor illaha ya 4 ay bekleyecegım yada spoofer mı yapmalıyım
4 ay değil, 4 ay + ban yediğin hesap sayısı x 1 ay.
 
Donanım bani anakartina falan ban atıyorlar açılması için de sağlam spoofer kullanmalısın
 
hwid ban yemişsin sitedeki spoof lar ile sorunu belki çözersin.
 
anakartina falan ban atıyorlar açılması için de sağlam spoofer kullanmalısın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt