- Katılım
- 27 Ağu 2021
- Mesajlar
- 866
- Beğeniler
- 296
Beyler geçen gün izmirde metrodan indik yolu kısaltalım diye aradan daldık koskoca genel ev kapıda yazılar yazıyor işte üst araması zorunlu 18 yaş altı alınmaz falan filan giren çıkan dayılarda vardı. Görünce çok şaşırdım önce bu avmde olan üst arama makinesinden geçiysunuz sonra ***** bildiğiniz sizin kimliğinizi alıyo bakıyo falan içeri alıyo içerde ufak ufak ev gibi yerler var sabah olduğu için pek bi ışık yoktu ama çalışan ablalarımız vardı 19 yaşındayım böle birşeye ilk kez şahit oldum ramazan olduğu için içerde kalabalık yokmus pek. Sizin böyle anılarınız varsa veya gittiyseniz bi bilgi versenize.Merak ettim baya ya. (odaya girmedim buarada orucluydum):d
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir