[C#] Obfuscator önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ak4y
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ak4y

Bronz Üye
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
25
Beğeniler
1
Merhaba arkadaşlar,
C# için hangi obfuscatoru kullanıyorsunuz? Hangilerini önerirsiniz.
 
Yanlış İleti , Şimdiden Özürdilerim . Mesaj 50 sınırı :/
 
Son düzenleme:
" " dene, kırması imkansız değil ama uğraştırır zaten işi bilmeyen kıramaz.
 
VMProtect 'in .net dilleri için destek vermeye başladı en sağlıklısı bence o
 
Merhaba arkadaşlar,
C# için hangi obfuscatoru kullanıyorsunuz? Hangilerini önerirsiniz.
modlu bir koivm kullan veya kendin modla örnek yalandan modlanmış bir koivm veya direkt vmprotect kullan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt