Çözüldü USB ETHERNET ADAPTER

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cagalinexd

Diamond Üye
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
713
Beğeniler
290
Merhaba Usb 2.0 10/100 Ethernet Adaptörü Aldım ( ) Fakat Mac Adresi Değişmiyor. Sadece USB Portunun Değiştiği Yerde Oluyor. Yani PC de 3 USB Giriş Yeri Varsa Sadece Onlarda Değişiyor. Örneğin 1. USB Giriş Yerinde MAC Adresi ********38 PC Yi Yeniden Başlattığımda Aynı , Sadece USB Yerini Değiştiriyorum 2. USB de MAC Adresi *************40 , 3. USB de MAC Adresi ************18 Hepsinde Tekrar Tekrar Denedğimde Aynı MAC Adresini Veriyor. Yardımcı Olabilir Misiniz ?
 
Merhaba Usb 2.0 10/100 Ethernet Adaptörü Aldım ( ) Fakat Mac Adresi Değişmiyor. Sadece USB Portunun Değiştiği Yerde Oluyor. Yani PC de 3 USB Giriş Yeri Varsa Sadece Onlarda Değişiyor. Örneğin 1. USB Giriş Yerinde MAC Adresi ********38 PC Yi Yeniden Başlattığımda Aynı , Sadece USB Yerini Değiştiriyorum 2. USB de MAC Adresi *************40 , 3. USB de MAC Adresi ************18 Hepsinde Tekrar Tekrar Denedğimde Aynı MAC Adresini Veriyor. Yardımcı Olabilir Misiniz ?
Bağladığın her usb portunda bir mac adresi alırsın. Tavsiyem usb çoklayıcı kullanman yönündedir. Bu şekilde farklı macler alabilirsin.
 
Bağladığın her usb portunda bir mac adresi alırsın. Tavsiyem usb çoklayıcı kullanman yönündedir. Bu şekilde farklı macler alabilirsin.
usb çokluycuda var. Benim bunu almadan önceki düşüncem bu adaptör ile tak çıkar yaptığımda modem reset attığında mac adresinin değiştiği yönündeydi :D
 
Hiç mac adresi değiştiremeyenler alıyor bu cihazı.
nasıl yani hocam siz bana tek seferlik demiştiniz. aygıt için tek seferlik ban kaldırıyor mac banı değiştirdiği için maci. ben tekrar ban yedim 2. kez aygıt aldım bu yüzden yani tekrar aygıt almama gerek yokmu aslında usb çoklayıcı yani çoğaltıcı alsam yeterli olurmu. bide aldıgım yeni cihazı aynı yere taktım delay yemem değilmi
 
nasıl yani hocam siz bana tek seferlik demiştiniz. aygıt için tek seferlik ban kaldırıyor mac banı değiştirdiği için maci. ben tekrar ban yedim 2. kez aygıt aldım bu yüzden yani tekrar aygıt almama gerek yokmu aslında usb çoklayıcı yani çoğaltıcı alsam yeterli olurmu. bide aldıgım yeni cihazı aynı yere taktım delay yemem değilmi
Yemezsin hayır, her farklı slota taktığında farklı bir mac adresi alıyorsun dostum. RJ45 çipsetliyse aldıkların öyle olur.
 
Yemezsin hayır, her farklı slota taktığında farklı bir mac adresi alıyorsun dostum. RJ45 çipsetliyse aldıkların öyle olur.
çok teşekkür ettim 3.0 destekleyen çoğaltıcı buldum alfais in bundan alıcağım sürekli aygıt alıcağıma 7 kere götürür. 2 kere aldıgım aygıt bu sizinde linkini verdiğiniz bilseydim 2. kez almazdım ama olsun mantıken 14 kere farklı mac alabilirim değilmi bu aygıtı alırsam 2 tane aygıtım olduğu için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt