Lol Script Öneri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sekohas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sekohas

Platinum Üye
Katılım
16 Kas 2021
Mesajlar
108
Beğeniler
1
Merhaba önerebileceğiniz ücretli lol script arıyorum elimde nyrex var evade çok iyi ama özellikle tflerde kaçmaktan hasar cıkarmıyor. Bgxde var ama evadesi cidden kötü kanser ediyor bazen. Legendsense bakıyorum 100 dolar bandı malum kur ortada napacağımı şaşırdım fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
Ulan nyrexin evadesini beğenip bgxin evadesine laf atmak nasıl bir galaksınlıktır gerçekten bilemiyorum başka script yok kardeşim bu devirde alınacak en baba scripttir bgx 20$ toir bile 25$ olmuş amk şaka gibi ya
 
f/p olarak alınabilecek en iyi script bgx hocam
 
f/p olarak alınabilecek en iyi script bgx hocam
Hocam bazı çarlarda cok kötü onu geçtim evadesi cidden kötü ne yapsam bende bilemedim
Ulan nyrexin evadesini beğenip bgxin evadesine laf atmak nasıl bir galaksınlıktır gerçekten bilemiyorum başka script yok kardeşim bu devirde alınacak en baba scripttir bgx 20$ toir bile 25$ olmuş amk şaka gibi ya
Güzel dostum şahsi fikrimle öneri istedim niye abuk subuk laf atmak bilmem ne diye cümle kuruyorsun amk? Yapımcı veya yazılımcıyım diye konu açmadım ikisinide anlık olarak kullanan biri olarak tavsiye istiyorum boş yorum yapma işine bak.
 
Hocam bazı çarlarda cok kötü onu geçtim evadesi cidden kötü ne yapsam bende bilemedim

Güzel dostum şahsi fikrimle öneri istedim niye abuk subuk laf atmak bilmem ne diye cümle kuruyorsun amk? Yapımcı veya yazılımcıyım diye konu açmadım ikisinide anlık olarak kullanan biri olarak tavsiye istiyorum boş yorum yapma işine bak.
işim bu benim zaten scriptleri kullanmak ama yine de güzel kardeşim sana önerim bgx eğer bi yerinde sorun yaşıyorsan söyle de yardımcı olalım
 
işim bu benim zaten scriptleri kullanmak ama yine de güzel kardeşim sana önerim bgx eğer bi yerinde sorun yaşıyorsan söyle de yardımcı olalım
Çoğu çarı saçma oynuyor özellikle tek plugin olanları, evadesi çok saçma şeylere kafa atıyor mesela sen hiç karma q suna kafa atmadığına denk geldin mi?
 
ben rtx kullanmıştım ama hiçbi sıkıntı yaşamamıştım
 

it's the best in my opinion so far
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt