wolftü

Görmüyor musun adamım ? Mevcut zaten
 
Arkadaşlar Wolftü de hile çalıştırınca -sp yiyorum sorun neden kaynaklı
 
bazıları bos post bazıları görmüyor musn gıbısınden falan bız goruyoruz da hıle fix yedı falan durumlar var hıle bende de calısmadı gereksız yere yorum yapmayın bılıp bılmeden ıyı oyunlar
 
bazıları bos post bazıları görmüyor musn gıbısınden falan bız goruyoruz da hıle fix yedı falan durumlar var hıle bende de calısmadı gereksız yere yorum yapmayın bılıp bılmeden ıyı oyunlar
Kanka zaten çalışanlar paylaşılıyor yani burada kızmana hiç gerek yok seni kızdırdıysamda özür diliyorum.
 
çalısmadıgı ıcın bızde burda gonderı olusturuyoruz kardesım ....
 
bir c++ dan dll olustur icine r/w yaz istedigin adresleri koy (certificate) ile dll i sertifika yap pyark ile oyuna ınjeckt et ve al sana internal hile Wolftü
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt