Razer deathadder V2 alabilirsin hocam focus+ sensörü var 650ips 50g hızlanması var hâlâ baba mouselardançok pahalı olmayacak bi şekilde mouse önerir misiniz eskisini sinirden ısırma çekiç vb yöntemlerle kırdım
rampage leş kesinlikle almamRampage Howl Kullanıyorum Memnunum Gayet Güzel Ve Okadarda Uçuk Bir Fiyatı Yok
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Kanka Bu Leşse Ben Daha Mouse Ne Bilmiyom Ozaman 2 Tane Kullandım Gamepower,Rampage Yani Okadarda Takmıyorumrampage leş kesinlikle almam
Razer si*er rampage çakma herkesten bir şey çalıyorKanka Bu Leşse Ben Daha Mouse Ne Bilmiyom Ozaman 2 Tane Kullandım Gamepower,Rampage Yani Okadarda Takmıyorum
çok pahalı olmayacak bi şekilde mouse önerir misiniz eskisini sinirden ısırma çekiç vb yöntemlerle kırdım