ACİL DEPREM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Diplomec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Diplomec

Diamond Üye
Katılım
27 May 2022
Mesajlar
524
Beğeniler
76
ARKADAŞLAR KONU İLE ÇOK ALAKASIZ SİTE İLE ALAKASIZ AMA ALLAH İÇİN TELEGRAM DİSCORD SAĞLAM BÜYÜK GRUPLARDA PAYLAŞIN HATAYDA YAŞIYORUM HERYER ENKAZ OLDU NE BİR POLİS NE BİR AFAD KİMSE GELMİYOR ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA YOLLAR YARILDI KİMSE YARDIM ETMİYOR ALLAH İÇİN EL ELE VERİP SESİMİZİ DUYURALIM
 
bro nedense çok göze batıyosun sen yaptığın paylaşım ve yorumlarınla. Hiç inandırcı bi tip değilsin. Herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor zaten eğer gerçekten zor durumdaysan vaktini daha yararlı şeylere harca derim. Uza yani burdan geçmiş olsun
 
bro nedense çok göze batıyosun sen yaptığın paylaşım ve yorumlarınla. Hiç inandırcı bi tip değilsin. Herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor zaten eğer gerçekten zor durumdaysan vaktini daha yararlı şeylere harca derim. Uza yani burdan geçmiş olsun
Başına geldiği zaman anlarsın ben kendi binam değil ama tüm kent yerler altında
 
bro nedense çok göze batıyosun sen yaptığın paylaşım ve yorumlarınla. Hiç inandırcı bi tip değilsin. Herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor zaten eğer gerçekten zor durumdaysan vaktini daha yararlı şeylere harca derim. Uza yani burdan geçmiş olsun
çok aptal ve küçük bir insansın adam burda enkazda olanların olduğunu ve p oli s vb. şeylerin olmadığını söyleyip yardım istiyo senin gibi aptallar bu durumu yaşamadığı sürece anlayamaz
 
çok aptal ve küçük bir insansın adam burda enkazda olanların olduğunu ve p oli s vb. şeylerin olmadığını söyleyip yardım istiyo senin gibi aptallar bu durumu yaşamadığı sürece anlayamaz
Ya inan inanılmaz bir şekilde hissettik ve tüm hatay haritadan silinmiş durumda haberlere yansıtılmıyor gram hatay söylenmiyor yollar vs hepsi tamamı ile yerle bir olmuş durumda ve kimse ilgilenmiyor
 
çok aptal ve küçük bir insansın adam burda enkazda olanların olduğunu ve p oli s vb. şeylerin olmadığını söyleyip yardım istiyo senin gibi aptallar bu durumu yaşamadığı sürece anlayamaz
aptal olan sensin dostum kusura bakma. aynısı başıma geldi ve foruma gelip valorant hile hack adı altında bi konu açmadım.Evimden çıkıp yardıma ihtiyacı olanların yanına gittim
 
ARKADAŞLAR KONU İLE ÇOK ALAKASIZ SİTE İLE ALAKASIZ AMA ALLAH İÇİN TELEGRAM DİSCORD SAĞLAM BÜYÜK GRUPLARDA PAYLAŞIN HATAYDA YAŞIYORUM HERYER ENKAZ OLDU NE BİR POLİS NE BİR AFAD KİMSE GELMİYOR ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA YOLLAR YARILDI KİMSE YARDIM ETMİYOR ALLAH İÇİN EL ELE VERİP SESİMİZİ DUYURALIM
Dostum Depremi Duyduk Geçmiş Olsun Yanlış Anlamada Telefon Çekmiyormu ?
Onu Geçtim İnternet Çektiği Belli Burada Konu Açabiliyorsun,
Buraya Yazana Kadar Polisi, Afad Arasan Daha Mantıklı Değilmi.!!
Kusura Bakmada Çok Saçma Ve Prim Kasma Konu Bana Göre..
 
Dostum Depremi Duyduk Geçmiş Olsun Yanlış Anlamada Telefon Çekmiyormu ? Onu Geçtim İnternet Çektiği Belli Burada Konu Açabiliyorsun Buraya Yazana Kadar Polisi, Afad Arasan Daha Mantıklı Değilmi.!! Kusura Bakmada Çok Saçma Bir Konu Bana Göre..
hocam belki aradıktan sonra buraya yazdı onuda düşünebilirsin
aptal olan sensin dostum kusura bakma. aynısı başıma geldi ve foruma gelip valorant hile hack adı altında bi konu açmadım.Evimden çıkıp yardıma ihtiyacı olanların yanına gittim
bak aptal çocuk sabahtan akşama kadar valorant hile arayan bi kişilik olduğunu düşünüyorum bi insanın forumda haber kapsamına giren bi konu açması ve senin onu çok saçma neden ile kötülemen aptalca
 
hocam belki aradıktan sonra buraya yazdı onuda düşünebilirsin
Kankam Burası Forum Sitesi Sonuçta E devlet Var P0lis Var Afad Var Acil Var Asıl Yardımcı Olacak Yerler Burası En Hızlı Buradan Ulaşabilir..
Brada Konu Açsan Dahil Saatler Sonra Cevab Alma İhtimali Daha Yüksek ?
Şahsen Ben İnanmıyorum Konunun Gerçekliğine, Deprem Olsa Benim Burda Konu Açmam Yardıma Koşarım..
Mantıklı Haraket Budur, 1 Can Kurtarmak Daha İyi Bana Göre..
Kimse Yanlış Anlamasında Bunlar Benim Şahsi Görüşüm.!!
 
hocam belki aradıktan sonra buraya yazdı onuda düşünebilirsin

bak aptal çocuk sabahtan akşama kadar valorant hile arayan bi kişilik olduğunu düşünüyorum bi insanın forumda haber kapsamına giren bi konu açması ve senin onu çok saçma neden ile kötülemen aptalca
emin ol öyle bi kişilik değilim ayrıca kötülemedim.Kötü durumdaysa vaktini daha yararlı şeylere harcamasını önerdim.Senin gibi düşük iq lü insanlar da böyle çıkıntılık yapıyor işte neyse
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt