LoL Bot

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Faq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Faq

Platinum Üye
Katılım
27 Haz 2022
Mesajlar
185
Beğeniler
18
aga simdi ben lol de bot acip parayi kirmak istiyorum tek sorun botu 7/24 calistirabilmek kendi bilgisayarimi 7/24 calistiramayacagim icin vds den bot acmayi dusunuyorum simdiden vds buldum ekran kartli tek sorun vds den bot acilirmi
 
Bu bot tam olarak ne yapıyor nasıl kırıyorsun parayı kanka lütfen benim hayal dünyası yetmedi tahmin etmeye çünkü ne düşünsem metin2 ye gidiyor o an ebedi satışımı nedir?
 
Bu bot tam olarak ne yapıyor nasıl kırıyorsun parayı kanka lütfen benim hayal dünyası yetmedi tahmin etmeye çünkü ne düşünsem metin2 ye gidiyor o an ebedi satışımı nedir?
dostum, eğer bu yorumu dalga geçmek için yazdıysan dalga geçilecek kişi sensin burada. eğer ciddi olarak soruyorsan, LOL'de level kasıyor bot.
 
Bu bot tam olarak ne yapıyor nasıl kırıyorsun parayı kanka lütfen benim hayal dünyası yetmedi tahmin etmeye çünkü ne düşünsem metin2 ye gidiyor o an ebedi satışımı nedir?
kanka 30lvl yapion sation hesabi epostasiz 25tl satiolar epostali 40-50 satarim die dusunuom

tek sorun lol vds de acilirmi onu ogrenmem gerek
 
Dalga geçmedim ki sadece ben botun amacı ile parayı kırması olayını anlamadım 300 level bir hesap kastırdık zaman da 1 ay sürsün yaptığımızı varsayalım nedir bunun satış fiyatı
 
kanka 30lvl yapion sation hesabi epostasiz 25tl satiolar epostali 40-50 satarim die dusunuom
mailsiz hesapları zaten 20tl'ye kendileri kasıp/temin edip satıyorlar, o hesaplarda mail falan her şeyi değiştirebiliyorsun yani 40-50tl'ye satarım diye bir şey yok
Dalga geçmedim ki sadece ben botun amacı ile parayı kırması olayını anlamadım 300 level bir hesap kastırdık zaman da 1 ay sürsün yaptığımızı varsayalım nedir bunun satış fiyatı
300 level kasmana gerek yok ki dostum, 30 level yeter unranked olması için. Unranked olduğu için satıyorsun
 
kanka 30lvl yapion sation hesabi epostasiz 25tl satiolar epostali 40-50 satarim die dusunuom

tek sorun lol vds de acilirmi onu ogrenmem gerek
Aaaaa anladım tamamdır peki bu bot 30 level i kaç saat de kasıyor denenmiş olanı var mı baktın mı çünkü ekran kartlı sunucular biraz tuzludur genel de
 
Aaaaa anladım tamamdır peki bu bot 30 level i kaç saat de kasıyor denenmiş olanı var mı baktın mı çünkü ekran kartlı sunucular biraz tuzludur genel de
tahmini 2-3 gün sürer sanırım, net bir şey söyleyemem çünkü daha önce hiç kullanmadım.
 
Dalga geçmedim ki sadece ben botun amacı ile parayı kırması olayını anlamadım 300 level bir hesap kastırdık zaman da 1 ay sürsün yaptığımızı varsayalım nedir bunun satış fiyatı
kanka 300lvl hesabi napsinlar mavi ozune falan bakarlar 30 levelde ztn 60k mavi oz oluo satin alacak kisinin alacagi karakter 5-6 tanedir yani
Aaaaa anladım tamamdır peki bu bot 30 level i kaç saat de kasıyor denenmiş olanı var mı baktın mı çünkü ekran kartlı sunucular biraz tuzludur genel de
kanka valla guvenilir biyer var orasi bole tastas li vds i 150tl den satio
Aaaaa anladım tamamdır peki bu bot 30 level i kaç saat de kasıyor denenmiş olanı var mı baktın mı çünkü ekran kartlı sunucular biraz tuzludur genel de
cogu bot saticisi 2-3 gunde olur diyor
 
200 TL den GT-710 ekran kartlı bir sunucunun aylık gideri içeride 1 adet client ile başlattın 3 gün sonra 30 oldu toplamda aylık 10 adet hesap kasıyor bu makine bize 30 level 25 TL den satıyoruz 250 TL para geliyor hacı siz beni komik bulmadınız ama sonuç komik değil korkunç
TOPLAMDA 50 TL KAZANMIŞ OLUYORSUN YANİ
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt