Ticket atarak banının kalktığını doğrula bazen kalkmamış oluyor tekrar ban alıyon süre uzuyor.herkese selam 3 ay önce valodan ban yedim su siralar banin kalkmis olmasi lazim. oyuna girmeden once herhangj bir sey yapmam gerekir mi? tavsiyeleriniz nedir tesekkurler
hocam ban yedigim hesabi hatirlamiyorum herhangj bir hesaptan atsam olur mu ticketiTicket atarak banının kalktığını doğrula bazen kalkmamış oluyor tekrar ban alıyon süre uzuyor.
Yasaklamalar artık 180 gün 3 ay değil 6 ay
ben ban yedigim zaman ticket attim 3 ay olduğunu söyledilerYasaklamalar artık 180 gün 3 ay değil 6 ay
Ha o zaman bazen bir kaç gün aksayabiliyor denilen tarihtenben ban yedigim zaman ticket attim 3 ay olduğunu söylediler
ozaman sıkıntı lmaz knk başka hesapla girebilrsinhocam ban yedigim hesabi hatirlamiyorum herhangj bir hesaptan atsam olur mu ticketi
yeni hesap aç delay banın varsa o hesabı da banlat o zaman ticket aç ve eposta doğrulaman lazımhocam ban yedigim hesabi hatirlamiyorum herhangj bir hesaptan atsam olur mu ticketi