İŞLEMCİ ÖNERİSİ !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan draff
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

draff

Gold Üye
Katılım
20 Mar 2022
Mesajlar
348
Beğeniler
68
Merhabalar bilgisayar toplamayı düşünüyorum şuan laptop kullanıyorum valorantta felan 70 80 fps alıyorum akıcı olmuyor,sizce işlemci olarak hem fiyat hemde performans olarak.
i5 3570
İ3 10100F
önerebileceğiniz varsa söyleyebilirsiniz,ekran kartını satın aldım, RX 560 4 GB
Diğer satın aldıklarım ise ;
Kingston 16 GB Ram
Sandisk 500 GB SSD
--
kısacası hang iişlemciyi seçmeliyim ?
 
i3 10. nesil tabii ki dostun i5 diye aldanma 3. nesilden kalma perişan eder o işlemci seni sonradan pişman olma
 
bi kere en az 144 hz monitöre sahip olman lazım ki akıcı görebil onun dışında i3 10100f alcaksın
 
nasıl yorum kasıyo bak mesaj attığı konuyu da unutmuş oglum senın gıbılerı ben bıtırecem ben bı de dıyo yok bonodo otorlonoyooooo bonodo yorom kosoyo doyoo kasmıyon mu
senin amacın ne benim gibileri bitiricem derken ne demek istiyorsun açık açık söyle ne demek istiyorsun şikayet edeceğim en sonunda seni benim arkadaşa sorma sebebim bütçesine göre daha iyisini önereririm belki diye lütfen muhattap olma benimle bir daha yoksa şikayet edeceğim kanka seni
 
senin amacın ne benim gibileri bitiricem derken ne demek istiyorsun açık açık söyle ne demek istiyorsun şikayet edeceğim en sonunda seni benim arkadaşa sorma sebebim bütçesine göre daha iyisini önereririm belki diye lütfen muhattap olma benimle bir daha yoksa şikayet edeceğim kanka seni
sen benimle nasıl böyle konuşursun bre deyyus ha
 
ya ya ya @oQeF lütfen yardım eder misin canım bu herif yorum kasıyor, üstüne destursuz ve hadsiz bir şekilde benimle ileri geri konuşuyor lütfen yardım et bana güzelim benim yorum kasıyor kasana laf edince benle polemiğe girioyr
dostum bak ilk öncelikle kimi çağırıyorsan çağır kimse bana yorum kasıyor diyemez kontrol ederlerse cg modları kimin kime sataştığını anlarlar insan gibi uyarıyorum kaç defa uyarmama rağmen seni hala devam ediyorsun bu hareketlere umarım yakın zamanda banlanirsin bu mecradan senin gibi toxic kitleden yoruldum gerçekten
ya ya ya @oQeF lütfen yardım eder misin canım bu herif yorum kasıyor, üstüne destursuz ve hadsiz bir şekilde benimle ileri geri konuşuyor lütfen yardım et bana güzelim benim yorum kasıyor kasana laf edince benle polemiğe girioyr
bilerek mevzu uzamasin diye gülüp geçiyorum ısrarla problem yaratmaya kavga yaratmaya çalışıyorsun @oQeF arkadaşımız baksın kimin haklı olup olmadığına
 
dostum bak ilk öncelikle kimi çağırıyorsan çağır kimse bana yorum kasıyor diyemez kontrol ederlerse cg modları kimin kime sataştığını anlarlar insan gibi uyarıyorum kaç defa uyarmama rağmen seni hala devam ediyorsun bu hareketlere umarım yakın zamanda banlanirsin bu mecradan senin gibi toxic kitleden yoruldum gerçekten

bilerek mevzu uzamasin diye gülüp geçiyorum ısrarla problem yaratmaya kavga yaratmaya çalışıyorsun @oQeF arkadaşımız baksın kimin haklı olup olmadığına
ya ne anlatıyorsun arkadaşım sen allah allah ya toxic olan sensin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt