Çözüldü Ensoulsharp | Lol script

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

35ekmek35

Bronz Üye
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
41
Beğeniler
2
Arkadaşlar ben scripti kullanıyorum ayarlar falan her şey tamam da oto dodge nasıl açılıyor ya da oto dodge var mı?
 
Arkadaşlar ben scripti kullanıyorum ayarlar falan her şey tamam da oto dodge nasıl açılıyor ya da oto dodge var mı?
O assembly ve senin indirmen gerekiyor şuraya link bırakayım sen indirirsin

Rar dosyası olarak gelecek indirdikten sonra rar dosyasını masaüstüne klasör olarak çıkart ondan sonra assemblyler kısmına gel scriptten
ondan sonra assembly yükleye bas klasörü seç ondan sonra ordan tek ezvade'yi seç sonra yükle sonra tikle oyuna gir


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt