Monitör satıyorum.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KAWX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

KAWX

Gold Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
267
Beğeniler
25


Teklif alınır pm üzerinden ulaşın kutu fatura garanti duruyor 4 aylık ürün.
 
Kanka Site Linki Atmak Yerine Direkt Telefondan Foto Çekip Atsanız Dahamı İyi Olur Sanki
 
monitorun kutusunu atsan monitorla daha sağlıklı olurdu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt