Arkadaşlar bende 4 aylık ban mevcut hiçbir şekilde valoya girdiğim an atıyor. Şimdi ben şöyle bir şey düşündüm. Benim anakartım eski bir anakart esonic marka bişe bios up down yapamadığım için spoof atamıyorum. Anakartı değiştirmeyi düşünüyordum. Eğer değiştirirsem ban kalkarmı? Boşuna değiştirmiş olmuyum