Yapmış olduğum orbwalkeri sizlerle paylaşmak istedim.
Özellikleri :
Oto. Atak Mesafesi ( HOME tuşuyla açıp kapatabilirsiniz. )
En az cana focus.
Internal.
Tavsiyem takım savaşlarında sadece spacebara basılı tutmanız. Ve tabiki, sadece ADC heroları oynamanız. Anlamı yok diğer türlü çünkü
Video : ( Yeni hesap oluşturup girdiğim için rünleri seçemiyordum. Ölümcül tempoyla çekmek istemiştim ama artık siz ölümcül tempoyla girip yorumunuzu yaparsınız. )
Kullanım :
ÖNCELİKLE OYUNU AÇINIZ. DAHA SONRA YÜKLEME EKRANINDA VEYA OYUNDAYKEN FARKETMEZ GÜVENDİĞİNİZ INJECTORLE "League of Legends.exe" ' YE INJECT EDINIZ.
OYUNU TAM EKRANDA AÇMAYINIZ. VE LoL CLIENTTEN DX9'U AKTİFLEŞTİRİNİZ.
Indirme Linki :
..............................................
İyi eğlenceler dilerim
VirusTotal : .........................................
Tamamen kendi emeklerimle sırf sizler için yapmış olduğum bence bir kaç eklemeyle mükemmel olacak hilemi kaldırıyorum. Başkalarının source codeleriyle burda paylaşım yapıp, başkalarının emeklerini hiçe saarak burda paylaşım yapan kişilerin konusu "Çalışıyor" olarak gözüküp benim açmış olduğum konunun "Kontrol ediliyor" olarak kalması bana karşı büyük bir ayıp. Hesabım silinebilir hatta benide banlayabilirsiniz. Umrumda değil. Bu foruma girip bir daha paylaşım yapmak istemiyorum. Lütfen konu silinsin.
Özellikleri :
Oto. Atak Mesafesi ( HOME tuşuyla açıp kapatabilirsiniz. )
En az cana focus.
Internal.
Tavsiyem takım savaşlarında sadece spacebara basılı tutmanız. Ve tabiki, sadece ADC heroları oynamanız. Anlamı yok diğer türlü çünkü
Video : ( Yeni hesap oluşturup girdiğim için rünleri seçemiyordum. Ölümcül tempoyla çekmek istemiştim ama artık siz ölümcül tempoyla girip yorumunuzu yaparsınız. )
Kullanım :
ÖNCELİKLE OYUNU AÇINIZ. DAHA SONRA YÜKLEME EKRANINDA VEYA OYUNDAYKEN FARKETMEZ GÜVENDİĞİNİZ INJECTORLE "League of Legends.exe" ' YE INJECT EDINIZ.
OYUNU TAM EKRANDA AÇMAYINIZ. VE LoL CLIENTTEN DX9'U AKTİFLEŞTİRİNİZ.
Indirme Linki :
..............................................
İyi eğlenceler dilerim
VirusTotal : .........................................
Tamamen kendi emeklerimle sırf sizler için yapmış olduğum bence bir kaç eklemeyle mükemmel olacak hilemi kaldırıyorum. Başkalarının source codeleriyle burda paylaşım yapıp, başkalarının emeklerini hiçe saarak burda paylaşım yapan kişilerin konusu "Çalışıyor" olarak gözüküp benim açmış olduğum konunun "Kontrol ediliyor" olarak kalması bana karşı büyük bir ayıp. Hesabım silinebilir hatta benide banlayabilirsiniz. Umrumda değil. Bu foruma girip bir daha paylaşım yapmak istemiyorum. Lütfen konu silinsin.
Son düzenleme: