Suanki valorant rankim immortal 2 sezonlardir ahk ile oynuyorum ve triggerbot kullanıyorum aim koyup bekliyorum genelde yani belli ederek de oynuyorum ama halen ban yemedim ve bu kadar süredir sadece aynı dosyayı kullanıyorum başka bir sey indirmedim 5 sezondur immo 1-2 bitiriyorum oyuna girdiğimden çıkana kadar açık bırakıyorum kapatip açma gibi birsey yapmiyorum ve halen bir sorun yok ama arkadaşın dediği gibi bazıları ban atıyormuş sanırım yinede ben halen oyle bir sorun ile karşılaşmadım