Valorant Aimbot

İnternet kafede çalışan hile arıyorum ?
Öyle bir hilenin lisans sisteminin olmaması gerekiyor. Piyasada satılan hilelerden öyle birşey bekleme. Özel yapım olucak veya kendin yapıcaksın. Ya da her kafeye gittiğinde hwid sıfırlama alman gerekicek..
 
I have some projects for valorant on my channel
I can make a private project with silent load for you to use in public
 
İnternet kafede çalışan hile arıyorum ?
Bizim lisans sistemimiz internet kafeleri destekliyor ancak hep aynı bilgisayar üzerinde açılması lazım. Farklı bilgisayarda zaten hwid değişiyor bu yüzden reset gerekli. Eğer sen her bilgisayar için çalışan arıyorsan sen tamamıyla açık bir valorant hilesi arıyorsun onuda bulman zor :D
 
Merhaba, menümüzde bulunan "Hwid Reset" sayfası ile birlikte hwidinizi her açtığınızda değiştirebilirsiniz. Fakat kullanmak için host shield ve leonardo r3'e ihtiyacınız var :D
unknown.png
 
Bizim lisans sistemimiz internet kafeleri destekliyor ancak hep aynı bilgisayar üzerinde açılması lazım. Farklı bilgisayarda zaten hwid değişiyor bu yüzden reset gerekli. Eğer sen her bilgisayar için çalışan arıyorsan sen tamamıyla açık bir valorant hilesi arıyorsun onuda bulman zor :D
tamam sürekli aynı bilgisayarda oynarım sorun yok ama pc yeniden başlatılınca yüklenmiş olan herşey siliniyor yani hilenin çalışmaması gibi bir durum olmaz dmi ?
 
tamam sürekli aynı bilgisayarda oynarım sorun yok ama pc yeniden başlatılınca yüklenmiş olan herşey siliniyor yani hilenin çalışmaması gibi bir durum olmaz dmi ?
Sadece aimbot çalışmayabilir deepfreeze bazen bizim mouse aygıtımızı blockluyor. ESP fonksiyonlarında discordun açık olduğu sürece problem olmaz. Ayrıca problem hissedersen veya iade etmek istersen konumda belirttim zaten iade verebiliyorum
 
Sadece aimbot çalışmayabilir deepfreeze bazen bizim mouse aygıtımızı blockluyor. ESP fonksiyonlarında discordun açık olduğu sürece problem olmaz. Ayrıca problem hissedersen veya iade etmek istersen konumda belirttim zaten iade verebiliyorum
bana aimbot lazım ya :)
Sadece aimbot çalışmayabilir deepfreeze bazen bizim mouse aygıtımızı blockluyor. ESP fonksiyonlarında discordun açık olduğu sürece problem olmaz. Ayrıca problem hissedersen veya iade etmek istersen konumda belirttim zaten iade verebiliyorum
aimbotun çalışması için birşeyler yapamaz mıyız
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt