viryus var deyin onaylamayın kendiniz kullanınespyi iyi yapmak coderlık olmuyor b s1k bildiğin yok 5 maçta ban atan mirkaya pastelmisin espyle oynaıp burda hava atıyon biz mirakadan 3 4 ay önce gr bypass çıkarıyorduk lol
Hilem internal + driver kullanmıyorumespyi iyi yapmak coderlık olmuyor b s1k bildiğin yok 5 maçta ban atan mirkaya pastelmisin espyle oynaıp burda hava atıyon biz mirakadan 3 4 ay önce gr bypass çıkarıyorduk lol
? ??Onu geçtim sol üstte +18 yazısına bittim XD
Peki poligon botlarına Kay/O demesi![]()
Bunu kasten yaptım karakterlerin png'lerine kadar çektiğimi göstermek için amiplerevet idlerin static olmadığını bilmemesi kadar komik

pngleri çekiyon aynen internal aynen komiksin bilgin olsa böyle bir konu bile açmazsın iyi günler miraka pasterHilem internal + driver kullanmıyorum
Gameplay videosu yolda velet paster seni videoda immo elonda nasıl legit oynadığımı gösteriyorum.
Senin espyi görünce midem bulandı, hala bypass diyorsun, drivelerin .data UD bile sayılmaz legit oynasan bile güzelce bi 3 rep yiyince nasıl banı sokuyorlar anüsüne görürüz.
? ??Vietnam serveri tek hücreli kardeşim
![]()
Bunu kasten yaptım karakterlerin png'lerine kadar çektiğimi göstermek için amipler![]()