Showcase your ESP

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan H4xry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

H4xry

Platinum Üye
Katılım
16 Eyl 2021
Mesajlar
136
Beğeniler
33
Geçebilecek çıkacakmı :businessman:
Bu konuyu özellikle bana paster diyenler için açtım, hadi bakalım sizi görelim birde.



ahxown3.png
 
Efektif duruyor :D eline sağlık
 
Peki poligon botlarına Kay/O demesi :D
 
espyi iyi yapmak coderlık olmuyor b s1k bildiğin yok 5 maçta ban atan mirkaya pastelmisin espyle oynaıp burda hava atıyon biz mirakadan 3 4 ay önce gr bypass çıkarıyorduk lol
Hilem internal + driver kullanmıyorum ;)
Gameplay videosu yolda velet paster seni videoda immo elonda nasıl legit oynadığımı gösteriyorum.
Senin espyi görünce midem bulandı, hala bypass diyorsun, drivelerin .data UD bile sayılmaz legit oynasan bile güzelce bi 3 rep yiyince nasıl banı sokuyorlar anüsüne görürüz.
Onu geçtim sol üstte +18 yazısına bittim XD
? ?? :D Vietnam serveri tek hücreli kardeşim :200iq: 😂
Peki poligon botlarına Kay/O demesi :D
evet idlerin static olmadığını bilmemesi kadar komik
Bunu kasten yaptım karakterlerin png'lerine kadar çektiğimi göstermek için amipler :businessman:
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hilem internal + driver kullanmıyorum ;)
Gameplay videosu yolda velet paster seni videoda immo elonda nasıl legit oynadığımı gösteriyorum.
Senin espyi görünce midem bulandı, hala bypass diyorsun, drivelerin .data UD bile sayılmaz legit oynasan bile güzelce bi 3 rep yiyince nasıl banı sokuyorlar anüsüne görürüz.

? ?? :D Vietnam serveri tek hücreli kardeşim :200iq: 😂


Bunu kasten yaptım karakterlerin png'lerine kadar çektiğimi göstermek için amipler :businessman:
pngleri çekiyon aynen internal aynen komiksin bilgin olsa böyle bir konu bile açmazsın iyi günler miraka paster
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt