Marvel Spiderman pc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan manba22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Siteleri kapandıktan sonra buradan takip edebiliyoruz bunları artık :D
NFO da paylaşmış senin anlayacağım dilde kısaca şöyle açıklayayım; oyunun source codeunu leak edip remastered etmiş yani yeniden düzenleme yapmış üstünde, en azından kendisi böyle iddia ediyor. NFO dosyası da info dosyası yani eklediği düzenlemelerin ve yeniliklerin içeriğini paylaştığı dosya. Notepad+ indirip NFO dosyasını Notepad+ ile açıp okuyabilirsin.
 
NFO da paylaşmış senin anlayacağım dilde kısaca şöyle açıklayayım; oyunun source codeunu leak edip remastered etmiş yani yeniden düzenleme yapmış üstünde, en azından kendisi böyle iddia ediyor. NFO dosyası da info dosyası yani eklediği düzenlemelerin ve yeniliklerin içeriğini paylaştığı dosya. Notepad+ indirip NFO dosyasını Notepad+ ile açıp okuyabilirsin.
Teşekkür ederim
 
Xatab bir şeyler paylaşmış bilgisi olan var mı?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt