Çözüldü Process Cloner hata

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lawrens
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lawrens

Master Üye
Katılım
15 Şub 2021
Mesajlar
1,556
Beğeniler
518
Process clonerda bu hatayı alıyorum

[!] unable to load vulnerable driver..
Lütfen yardım edin
 
Video olarak atabilir misin aldığınız hatayı
sorunu çözdüm cmdyi yönetici olarak açmayı unutmuşum sanırsam düzeldi fakat yeni bir sorunum var uygulamayı klonluyorum c.e. ile işimi hallediyorum çıkıyorum mavi ekran yiyorum sorun uygulamadan kaynaklımıdır yoksa pcdenmi sizce ?
 
sorunu çözdüm cmdyi yönetici olarak açmayı unutmuşum sanırsam düzeldi fakat yeni bir sorunum var uygulamayı klonluyorum c.e. ile işimi hallediyorum çıkıyorum mavi ekran yiyorum sorun uygulamadan kaynaklımıdır yoksa pcdenmi sizce ?
clone attığın uygulama suspend oluyor mu?
ayrıca mavi ekranın sebebi bence driverdan dolayı
 
Bunu test etmek için lol yüklüyse pd ile clone atmayı dene mavi ekran yemeden her şeyi döküyorsa problem sizde veya kullandığınız clonerda
 
clone attığın uygulama suspend oluyor mu?
ayrıca mavi ekranın sebebi bence driverdan dolayı
clone attığım uygulamayı c.e. runtimebroker olarak gösteriyor sorunsuz olarak oyuna felan girip pointerlerimi aktif edip kullanıyorum buraya kadar zaten sorun yok sorun oyunu kapattığım anda mavi ekran yiyorum
Bunu test etmek için lol yüklüyse pd ile clone atmayı dene mavi ekran yemeden her şeyi döküyorsa problem sizde veya kullandığınız clonerda
pcmde lol yüklü değil fakat wolftü var wolftüde deniyorum mavi ekran yedikten sonra bazen otomatik onarım yapılıyor tarzı bi ekran geliyor sonra geri yükle seçeneği geliyor orda 10 dk bekliyorum açıldığında process hacker ve process cloner silinmiş oluyor acaba process cloner bozuk olabilirmi ? process hackerden şüphelendiğim için konu açmıştım zaten siz cevap vermiştiniz process id almak için. process hackeri sildim pcmden mavi ekran yiyip açılınca process cloner siliniyor yani.
 
clone attığım uygulamayı c.e. runtimebroker olarak gösteriyor sorunsuz olarak oyuna felan girip pointerlerimi aktif edip kullanıyorum buraya kadar zaten sorun yok sorun oyunu kapattığım anda mavi ekran yiyorum

pcmde lol yüklü değil fakat wolftü var wolftüde deniyorum mavi ekran yedikten sonra bazen otomatik onarım yapılıyor tarzı bi ekran geliyor sonra geri yükle seçeneği geliyor orda 10 dk bekliyorum açıldığında process hacker ve process cloner silinmiş oluyor acaba process cloner bozuk olabilirmi ? process hackerden şüphelendiğim için konu açmıştım zaten siz cevap vermiştiniz process id almak için. process hackeri sildim pcmden mavi ekran yiyip açılınca process cloner siliniyor yani.
Pclone'nin içerisindeki varsayılan olarak gelen driver sıkıntılı zaten. açık kaynak github'da geziyordu. Drivere güzel bir ayar çekmen lazım.
 
Pclone'nin içerisindeki varsayılan olarak gelen driver sıkıntılı zaten. açık kaynak github'da geziyordu. Drivere güzel bir ayar çekmen lazım.
o konular hakkında bilgim yok :/ formda bulabilirmiyim hazırlayan varmıdır ?
veya pcloner işlevi gören farklı bir uygulama varmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt