Spam Yorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lawrens
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Daha Aktif Adminler Görmek İstiyoruz ?

  • EVET

    Oy: 4 80.0%
  • HAYIR

    Oy: 1 20.0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lawrens

Master Üye
Katılım
15 Şub 2021
Mesajlar
1,556
Beğeniler
518
Merhabalar öncelikle bir konu hakkında şikayetçiyim bir konu paylaşıyorum konumun altı bot yorumla dolu. bugün wolftü hilesi için bir yardım konusu açtım altında bot dolu bi bildirim geliyor hemen bakıyorum birisi gerçekten yardım etti diye bi giriyorum adam yardım istediğim şeye eline sağlık demiş yani bunun önüne bi sistemle geçebilirmisiniz bilmiyorum fakat birazcık daha admin alınabilir diye düşünüyorum

@LAFUNEE @x0se @L3G İlgilenirseniz çok sevinirim​

 
bence admin sayısı gayet yeterli ve zaten çoğuda her zaman aktifler
 
bence admin sayısı gayet yeterli ve zaten çoğuda her zaman aktifler
ben çok fazla spam yorum görüyorum ve hiçbiride ban yememiş daha demin bir konuya girdim adam efsanevi üye olmuş bir konuda 20 30 mesaj kasmış
 
bence admin sayısı gayet yeterli ve zaten çoğuda her zaman aktifler
Asminler diğer konularda iyi olabilir ancak bir konu aciyorsunuz soru soruyorsunuz hemen eline saglik diye yorumlar geliyor yaw ben soru soruyorum eline saglik ne...
 
Merhabalar öncelikle bir konu hakkında şikayetçiyim bir konu paylaşıyorum konumun altı bot yorumla dolu. bugün wolftü hilesi için bir yardım konusu açtım altında bot dolu bi bildirim geliyor hemen bakıyorum birisi gerçekten yardım etti diye bi giriyorum adam yardım istediğim şeye eline sağlık demiş yani bunun önüne bi sistemle geçebilirmisiniz bilmiyorum fakat birazcık daha admin alınabilir diye düşünüyorum

@LAFUNEE @x0se @L3G İlgilenirseniz çok sevinirim​

Evet, bu aralar forumda spamcılar çoğaldı. Bunun için bazı çalışmalarımız sürüyor. Çok fazla konu var, çok fazla üye var her birine yetişmemiz çok zor oluyor. Siz de bize yardımcı olmak için spam atanları görürseniz raporlayın. 7/24 aktifim bakarım raporlara.
 
valla oyle reıs bende yenıyım ama yararlanmak ıcın burdayım yani bilgiler ortam guzel
 
Raporlanırsanız banlandığına dair bildirim gelir . Çok fazla konu olduğu için hepsine yetişmeleri zor olabilr .d
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bunun yetkili sayısı ile bir alakası yok, konu sizle alakalı raporladığınız sürece hepsi ban yemekte.
 
Evet, bu aralar forumda spamcılar çoğaldı. Bunun için bazı çalışmalarımız sürüyor. Çok fazla konu var, çok fazla üye var her birine yetişmemiz çok zor oluyor. Siz de bize yardımcı olmak için spam atanları görürseniz raporlayın. 7/24 aktifim bakarım raporlara.
birini raporluyorm diğerlerini raporlamak için süre beklettiriyor bende açıkcası üşeniyorum beklemeye 200 saniye bekletiyor sanırsam 3-4 spam yorum üst üste geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt