Toir+ Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmetchester

Silver Üye
Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
70
Beğeniler
23
Herkese merhaba Crâck işi ile uğraşan arkadaşlara veya bilgisi olanlara bir sorum var.
programı dnspya yükleyince kodları göremiyorum veya başka bu tarz programlara atınca göremiyorum ve yazılım dilinide öğrenemedim yardımcı olucak varmı?
 
Herkese merhaba Crâck işi ile uğraşan arkadaşlara veya bilgisi olanlara bir sorum var.
programı dnspya yükleyince kodları göremiyorum veya başka bu tarz programlara atınca göremiyorum ve yazılım dilinide öğrenemedim yardımcı olucak varmı?
Dnspy'a atmakla cracker olunmuyor maalesef :)
 
Paketlenmiş olduğu için görünmüyor.
Kırmak istediğiniz programın hangi paket türü ile paketlendiğini öğrenip onun üzerinden kırma işlemleri ile uğraşabilirsiniz.
 
benimd4e Crâck üzerine meragım var ama bu konu biraz beni aştı bu konu yardımcı olamıyacagım kusura bakma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt